|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
M1ke
Bezoeker sinds 2004
Uiterst actief in forum

Geslacht: 

|
Spymacworld is een hele community met alle toeters en bellen. In the End is het gewoon een hosting company die goedkope pakketten slijt. Goede klantenbinding, mooie opzet. Met agenda die sinct met je outlook en ook erg mac georienteert, zoals de naam al deed vermoeden. van The Forums tot aan de gratis service tools is dit een hele klus. Als je toevallig net een community wil joinen, en geen orkut uitnodiging krijgt. Of gewoon als je eens opnieuw beginnen wil, is dit een hele leuke. check: hieroh enne, de mail doet het hoor! evenals de foto upload en de webspace.  bij aventuremail krijg ik tot 2 x toe geen gehoor bij the sign up. Eerst gaat het woord verificatie script me 20 x opnieuw prompten en daarna krijg ik een page not found als reactie op het voor de 2e keer ingevulde formulier submitten. blèèh. Het zag er net zo vet uit. En gratis dus 2 gig beloofde ze. Als je zin hebt in proberen, probeer maar raak (ligt er nu helemaal uit) en nu een dag later!!! 'We are currently not accepting new registrations. Accounts can be purchased in our store (http://www.aventuremail.co.uk/store) in the mean time.'
|
|
|
|
« Laatste verandering: donderdag, 22.07.04 13:54 door M1ke »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GWX
Weinig aktief

Ik gebruik Voelspriet.nl
|
De beste manier om veel ruimte krijgen is je eigen domeinnaam te kopen... onafhankelijk van alle (grotendeels malafide) internetbedrijven. Ik heb het nu al ruim 11 maanden en mijn nieuwe email adres joost@gwx.nl bevalt me veel beter als blablab@quicknet.nl, hohoho@hotmail.com en ghegheghe@gmail.com!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|