Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren

+  Henk van Ess heet u welkom bij Voelspriet.nl Zoekforum en Zoektips
|-+  Nieuws
| |-+  Actueel (Beheerder: Henk van Ess)
| | |-+  Google Analytics
0 Geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 Omlaag Print
Auteur Topic: Google Analytics  (gelezen 3046 keer)
WoW!ter
Aktief forumlid
*

Ik gebruik Voelspriet.nl

Bekijk profiel WWW
Google Analytics
« Gepost op: maandag, 21.11.05 22:55 »

Afgelopen woensdagavond heb ik mijn site bij Google analytics aangemeld, en er werd binnen 12 uur een eerste rapport beloofd. Wel aardig van Google om een dienst die tot voor kort ongeveer 200US$ per maand koste nu gratis beschikbaar te stellen.
Ik denk dat NMA Google wel voor de rechter gaat slepen wegens concurrentie vervalsing omdat ze een dienst beneden de marktprijs aanbieden Knipoog
Echter, freeby of niet. Ik krijg nu nog steeds dezelfde mededeling:
Waiting for data: www.wowter.nl
Analytics has been successfully installed and data is being gathered now. The demand for Google Analytics surpassed even our highest expectations and as a result some customers may temporarily experience report-update delays. All data continues to be collected and no data has been lost. We are currently adding resources to ensure high-quality service. We apologize for any inconvenience.

Wat is jullie ervaring Verbaasd

ronpk
Ex- vriend(in) Voelspriet.
Uiterst actief in forum

Bekijk profiel
Re: Google Analytics
« Antwoord #1 Gepost op: dinsdag, 22.11.05 15:00 »

Bij mij wordt sinds 14 nov netjes data verzameld. Ik las elders dat vanwege de grote toeloop inschrijving voorlopig niet meer mogelijk is.

Het ziet er netjes uit, veel handige opties, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat mensen er ooit $200/maand voor hebben betaald.
WoW!ter
Aktief forumlid
*

Ik gebruik Voelspriet.nl

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: woensdag, 23.11.05 00:39 »

Ik was duidelijk twee dagen te laat met instappen. Ach zo mis ik wel vaker wat. Maar vanochtend waren de eerste rapporten daar. Nu het SEO jargon eens gaan leren ;-)

Wat betreft de prijzen kijk eens hier http://www.infoworld.com/article/05/05/03/HNgooglecutsprice_1.html, maar goed dat is verleden tijd.
Gijs
Zeer actief forumlid

Geslacht: Man

Zet eens wat vaker een stagiaire in!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: woensdag, 23.11.05 18:14 »

Google Analytics is een fantastisch programma, zeer uitgebreid en overzichtelijk.
Het programma houd alles keurig bij, soms lukt het door de drukte niet om in te loggen.
Weet iemand toevallig hoe je in het programma er de resultaten van Adwords in kunt zetten, zodat je een vergelijking tussen organische en adwords conversies kunt maken?

Zet eens wat vaker een stagiaire in!
http://www.stageplaza.nl
WoW!ter
Aktief forumlid
*

Ik gebruik Voelspriet.nl

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: woensdag, 30.11.05 23:20 »

Sinds een week werkt het nu naar volle tevredenheid, af en toe wordt er wat later dan eens in de 24 uur een rapport beschikbaar gesteld, maar nu het eenmaal draait is het allemaal topiejopie. Lachebek
Zag wel dat nieuwe subscribers nog niet direct worden toegelaten. 
Homer
Uiterst actief in forum

Geslacht: Man

Ik gebruik Voelspriet.nl

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: zondag, 31.01.10 22:32 »

Iemand ervaring met de implementatie van de Google Analytics E-tracking op een OS commerce website ? Bepaalde aandachtspunten ?

Pagina's: 1 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte