|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eurlings
Uiterst actief in forum

Geslacht: 

Ik gebruik Voelspriet.nl en Opmax.nl/blog
|
Het enige nut van een SEO - Logo of SEO - keurmerk is
1. Het kunnen onderscheiden van dubieuze SEO - aanbieders die de ballen verstand van hebben en een hoop onwaarheden de lucht in slingeren. Het bewust maken van de basis van enige SEO - kennis. En dat is echt niet zo moeilijk.
2. Het besef dat SEO gewoonweg geen exacte wetenschap is, zal zijn, mits de open-source - boys and girls Google weten te achterhalen en volledige openheid geven in de rankings, maar dusdanig geprogrammeerd hebben dat invloed van buitenaf geen of nauwelijks effect zal hebben.
3. Nou vooruit iets positiefs dan. Iedereen die het belangrijk vindt om hoog te scoren bij zoekmachines duidelijk maken, niet wat ze wel moeten doen, maar eerder wat ze niet moeten doen.
Hoe je het ook went of keert, Alain, maar je SEO - keurmerk deed mij ook water in de mond doen lopen. Eindelijk een initiatief om enigszins te kunnen onderscheiden van de be's, wonna-be's, hasbeen's. Maar dat was een impuls. Een nachtje doen slapen en het lezen van deze threats bevestigde bovenstaande punten.
Toch wou ik dat het waar was !!!
Google zou Goochel moeten heten!!!
|
|
|
|
|
|
Met vriendelijke groet, Mark Eurlings Opmax SEO No Cure ? No Pay 100% Transparant! www.opmax.nl
|
|
|